maandag 15 juli 2013

Haar (2)

Dit is de laatste dag met deze coupe. Zo mooi was die ook niet trouwens. En kort haar vergrijst mooier dan lang haar, vind ik. Dus morgen gaat de schaar erin, zodat ik niet meer overal in huis lange haren vind. Zodat ik niet meer hoef op te zien tegen het borstelen 's morgens. Zodat ik hopelijk nog even kan genieten van een fris zomers kapsel. Dus... kijk morgen weer voor een nieuwe foto!

Vandaag ging de lijn weer omhoog. Veel bankhangen, een dutje zelfs en daarna moe geworden van een boodschapje doen. Tijdens het koken kwam de energie beetje bij beetje terug. De bijwerking van de spuit lijkt voorbij. Morgen durf ik wel weer een halfuurtje fietsen aan. Fijn weer zelf César uit school halen, in deze laatste week voor de vakantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten