woensdag 10 juli 2013

Een dagje aan zee

Gelachen om: gekke gesprekken met Jane, nichtje S en schoonbroer R
Emotie gevoeld bij: afscheid nemen in Zeeland
Genoten van: zwemmen in de zee (onder water was het bijna warm in vergelijking met de koude wind boven zee)


De dag begon vandaag met de vondst van een strengetje haar naast mijn kussen. Ik koesterde het als een uilenbal om er een foto van te maken. Hier is ie. Rocky vond het niet hoopgevend. Ik vond dat ik deze twintig haren wel kon missen. Het wordt alleen wat meer werk om te stofzuigen in huis als dit zo doorgaat.





En hoewel het weer tegenviel, heb ik toch enorm genoten van mijn dagje strand. Of eigenlijk: van mijn vijf minuten in zee, mijn halfuur warm worden met een kop muntthee en vervolgens shoppen voor een mooie zonnehoed, wit met een grote rand. Ik heb 'm gevonden. Morgen een foto.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten