zondag 29 september 2013

Gas los

Na een klachtenvrij weekend was ik het bijna vergeten: de bijwerkingen. Ze komen steeds een halve dag eerder, nu dus al op zondagavond. Spierpijn in mijn nek en rug, lichte hoofdpijn, beetje belabberd. Beetje maar, hoor. 'Neem nou die paracetamol', hoor ik zuster A zeggen. Maar als het een gewone griep was, zou ik dat ook niet doen. Hooguit om te kunnen slapen misschien, maar dat kan ik toch wel. Met onderbrekingen wegens zweetbuien.
Er ligt een nieuwe week voor me. Ik had de maandag al bijna tot de nok toe vol gepland, maar dat moest ik toch maar niet doen. Een interview in Amsterdam laat ik doorgaan. Daarvoor en daarna doe ik maar eens even niets. Met paracetamol zou ik misschien vol gas blijven geven, zonder voel ik beter wat ik aan kan. Er hoeft morgen niets af, dus laat ik het werk gewoon tot dinsdag liggen. Hard op rem trappen hoeft niet. Alleen even gas los is genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten