woensdag 23 oktober 2013

Twente op zijn mooist

We hadden veel wensen vandaag: de waterval bij Singraven, Ootmarsum, nog een keer het Lutterzand en nog even naar Florilympha. We hebben het bijna allemaal gedaan. Via Singraven fietsten we naar Ootmarsum. Daar wandelden we een paar galerieën binnen. We bleven regelmatig staan bij een mooi beeldje of schilderij. Van Ootmarsum naar het Lutterzand was nog een aardig stukje fietsen en het waaide zo hard dat we regelmatig een eikelbombardement over ons uitgestort kregen. Maar het was mooi! De neerdwarrelende bladeren deden denken aan de eerste sneeuw. De zon maakte alle kleuren fel: de weilanden, de koeien, het herfstbos, de blauwe lucht. Ik moest wel hard werken om vooruit te komen over de zandweggetjes door het veld en het bos. Ik vergat zelfs een foto te maken (de foto hierbij is het uitzicht vanuit ons huisje). Eenmaal bij het Lutterzand waren we meer toe aan een rustpauze met een drankje, dus we besloten de tocht bij Florilympha.
Het was weer een actieve dag, maar die kon ik op deze woensdag goed aan. Ik hoef tegenwoordig niet meer te rennen om mijn conditie op peil te houden. Een onverhard fietstochtje volstaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten