vrijdag 18 oktober 2013

Op de helft van twaalf, tiende van zestien

Die zit erin, de zesde behandeling van deze kuur, de tiende van het totaal. Nog zes keer, het is te overzien. Enige bijzonderheid is dat mijn bloedwaarden steeds iets dalen. Nog niet zorgwekkend en dat wordt ook niet verwacht. De chemo hakt er wel iedere keer iets meer in. Nog niet zo op de dag zelf, want nu ben ik vooral onder invloed van het slaapmiddel. Na de lunch heb ik ook weer lekker geslapen. Even na drieën mocht de cold cap uit en fietste ik met Rocky naar huis. Jane en Tarzan konden César gelukkig halen.
Het leuke van moeheid door een slaapmiddel is dat het overgaat als het is uitgewerkt. Laat naar bed gaan loont. Nu, half elf, voel ik me alerter dan een paar uur geleden. Ik heb een tas voor vijf dagen ingepakt. Zaterdag vertrekken we met zijn vieren naar Twente. Maandag en dinsdag ga ik me rustig houden. De actiefste dingen doen we op woensdag en donderdag. Donderdagavond gaan we weer met zijn vieren terug, om vrijdag weer geheel ontspannen te kunnen kuren. Ik probeer hier iedere dag een impressie te geven, als dat het Twentse netwerk het toelaat. Tot het volgende (foto)bericht van Ginger!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten