maandag 21 oktober 2013

De verwenners

Goed voor mezelf zorgen is één ding, voor mezelf láten zorgen is wat anders. Toch laat ik het steeds makkelijker gebeuren en het bevalt me steeds beter. Na een nachtrust van tien-en-een-half uur stond ik zonder klachten op. Rocky en Jane gingen rennen, maar dat lukt me echt niet op maandag, dus ik fietste rustig mee als waterdrager en jasbewaarder. Eenmaal thuis kreeg ik wat pijntjes, tijd voor een Paracetamol of twee. Daarna fietsten we naar het zwembad, waar ik vooral genoot van het stoombad, de bubbels en een ijsje langs de kant. De boodschappen na afloop deden Rocky en Jane, die ook samen kookten terwijl ik even lag. Het is een ongekende verwennerij, die me dankbaar maakt voor zo'n man en dochter. En César? Die verwent me door tevreden te zijn met deze eenvoudige, maar vertrouwde vakantie. Net als wij alle vier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten