woensdag 9 oktober 2013

Tiptop

Het is met glans gelukt, gewoon een opgewekte dag beleven. Dat begon vandaag met een knipbeurt thuis. Mijn dunne maar nog steeds volledige haardos is weer een stukje korter geworden. Fris en fruitig, zeg maar. Vervolgens mooie kleertjes aan, nieuw rokje en nieuwe laarzen. Dat voelt ook meteen al goed. De workshop Look good, feel better volg ik volgende week woensdag. Dan kom ik helemaal tiptop tevoorschijn.
De ochtend had ik gezellig bezoek, na de lunch deed ik een weldadig slaapje en de rest van de middag bleef over voor werk. 's Avonds ging ik gezellig uit eten in de stad en dankzij mijn slaapje hield ik dat ook goed vol. Een prima dag dus.
Nu ik het zo op een rijtje zet, realiseer ik me wel hoe anders deze woensdag is dan een woensdag pakweg een halfjaar geleden. Ik werk vier keer zo weinig en besteed de resterende tijd aan slaap en gezelligheid. Geen slechte ruil. Ik kan het iedereen aanraden. Waarschuwing: als je er eenmaal aan gewend bent, wil je niet meer anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten