woensdag 16 oktober 2013

Feestje?

Dinsdagavond heb ik mijn trouwjurk verkocht. (Het was laat, daarom maak ik dit blog pas 's ochtends.) Hij hing toch maar in de kast, ik mis er niets aan. Ik heb liever een budget in handen voor een feestje. Iets bescheidener dan vorig jaar, hoewel we weer genoeg te vieren hebben in december. In willekeurige volgorde:

  • Eénjarige bruiloft
  • Chemo's achter de rug
  • Alweer een jaartje ouder
  • 23 jaar samen en nog iedere dag blij
  • En niet te vergeten: zoveel mensen die om ons heen zijn blijven staan in voor- en tegenspoed.
Nu nog even afwachten hoe het met mijn conditie verder gaat. Gisteren is gebleken dat de dinsdag ook maar een verwendag moet worden, want de bijwerkingen hielden iets langer aan. Nu voelt het weer normaal. Vandaag Geen-Erg-In-Kanker-dag. Zal niet meevallen, want ik begin met een workshop uiterlijke verzorging voor kankerpatiënten. Toch wel een leuke reden om naar het ziekenhuis te gaan. En als ik er goed in de grime vandaan kom, zal het voor mijn omgeving in ieder geval wel een GEIN-dag worden.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten