vrijdag 1 november 2013

Achtste van twaalf, twaalfde van zestien

Oftewel: op tweederde van de laatste serie, op driekwart van alle chemo's. Het aftellen is nu echt begonnen. De dag verliep volgens verwachting. Het goede nieuws is dat mijn bloedwaarden weer omhoog zijn geschoten, neutrofielen zelfs naar 2,2 (was 1,4). Ik praatte bij met S totdat ik te slaperig werd voor een actief gesprek, toen schakelde ze over op voorlezen. Toen ik echt mijn ogen wilde dichtdoen, namen we afscheid en sliep ik het grootste deel van de tijd.
Morgen gaan we met zijn allen naar Limburg. Ginger neemt even een time out. Ik wil mijn aandacht volledig kunnen richten op familie. En: in het weekend gaat het met Ginger als patiënt toch altijd wel goed, dus wat dat betreft is geen nieuws goed nieuws. Tot maandag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten