donderdag 28 november 2013

Vieren

Mijlpalen moet je vieren, vind ik, maar hoe vier je een laatste chemo? Ten eerste slaap ik de helft van de tijd, en de tijd die ik wel wakker doorbreng voelt niet zo feestelijk. En dan: het venijn komt pas in de week erna, dus vier ik mijn mijlpaal niet te vroeg? De oplossing diende zich aan toen ik rondliep met de gedachte om de dames van de chemo te trakteren. Taartjes in de vorm van een infuuszak? Bloedrode muffins? Nee, daar is niks feestelijks aan. Maar opeens had ik 'm: capcakes! Een plezier om te maken en daarmee vier ik precies wat me morgen de grootste voldoening zal geven: de laatste keer coldcap!


2 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee! Ik denk dat de verpleegkundigen de taartjes zo leuk vinden dat ze hem willen bewaren in plaats van op eten. Ze zien er prachtig uit! Je gaat er toch zelf wel een proeven?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien ze er mooi uit en lekker zijn ze vast ook !
    Fijn dat je er zoveel plezier aan beleefde, dat doet goed .
    Ik denk aan je en sla een arm om je heen, hou vol lieve meid .....

    Veel liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen