donderdag 21 november 2013

Nog geen feestje

Iedere vrijdag voordat de infuuszak wordt aangesloten moet ik mijn geboortedatum noemen. Dan weten ze zeker dat ze de chemo niet aan de verkeerde geven. En iedere keer heb ik gedacht: er komt een behandeldag waarop ik bijna jarig ben. Dat is morgen. Op het cadeautje moet ik wachten tot de week erna: het einde van alle chemo's. Een goede aanleiding om de dames en de enkele heer op de afdeling dagbehandeling oncologie eens te trakteren.

Ik heb het hier wel eens gehad over feestplannen. Ons éénjarig huwelijksjubileum is ook niet meer ver weg. Maar voor een echt feestje wil ik ook echt fit zijn en mijn lichamelijke gesteldheid valt helaas niet te plannen. We klinken dus in kleine kring, want mijlpalen moeten gevierd worden. Maar eerst nog een hectometerpaaltje: de op één na laatste keer aan de chemoslang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten