vrijdag 15 november 2013

Hierna nog twee

Het lijkt wel of ook de werking van het slaapmiddel dat ik krijg tegen de allergische reactie zich opbouwt. Na een warme maaltijd - daar kom ik nu pas achter, dat je à la carte magnetronvoedsel kunt krijgen daar - viel ik in een diepe slaap, waarin ik droomde dat de cold cap afgleed. Toch schrok ik niet wakker uit deze 'nachtmerrie'. Zelfs de piepjes van het infuus, bedoeld om de verpleegkundige te laten weten dat er een zak leeg is bijvoorbeeld, wekten me niet. Eén keer was A er te laat bij en deed ik één oog open, maar ik sliep gewoon weer verder tot kwart over drie. Rocky was er om half vier en we mochten gaan. De afdruk van de elastieken band van de cold cap stond nog in mijn gezicht. No way dat die in mijn slaap was afgegleden. Een hele opluchting.
Dit was de laatste keer dat ik Taxol en Herceptin samen heb gekregen. De Taxol krijg ik nog twee keer. Herceptin krijg ik maar om de drie weken, dus dat staat nu stil. Nieuw voor mij is dat de Herceptin na het einde van de Taxol voorlopig gewoon doorgaat. De afspraak voor 6 december staat al en misschien moet ik 27 december ook wel. Herceptin is geen chemo. Het onderdrukt alleen de groei van eventueel nog aanwezige tumorcellen. Het heeft voor mij geen merkbare bijwerkingen en ook hoef ik er geen cold cap voor op. Het heeft ook geen consequenties voor de scans of de operatie. Gewoon naar het ziekenhuis dus, halfuurtje zitten en weer naar huis.
Verder gaat alles naar verwachting. Nu suf en zwak, geen pijn. Ik verlang naar morgen wakker worden. Eerst samen Borgen kijken.

We gaan morgen naar Limburg. Daarom verschijnt er dit weekend geen nieuw Bericht van Ginger. Tot maandagavond!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten