zaterdag 30 november 2013

Reacties

Nadat ik afgelopen nacht even goed uitgeslapen had, begon het pas goed tot me door te dringen. De chemo's zijn verleden tijd! Ik merk het ook aan de reacties en felicitaties die ik gisteren en vandaag ontving via mijn blog, mail, whatsapp, telefoon en in het echt. Vanmiddag ben ik geloof ik een minuut lang vastgehouden door een jarige vriendin bij wie ik op visite kwam. Ja, het is ook allemaal wat. En aan het einde van zo'n periode kun je daar even bij stilstaan. Even aandacht aan geven. Ik hoef niet meer terug.
Meestal probeer ik wel even iets te laten horen aan iemand die reageert, maar ik slaag daar niet altijd in. Mocht ik je vergeten zijn: weet dat ik het erg waardeer dat je met me meeleeft! Alleen al het aantal van 159 pageviews gisteren op mijn blog doet me goed. 
Omdat mijn blog anoniem is, zet ik er geen herkenbare foto's op. Dit alles staat zonder wachtwoord open en bloot op internet. Bekenden en onbekenden kunnen het lezen. Sommigen voelen zich erdoor bemoedigd, voor anderen is het puur informatief. Ik wil graag dat lotgenoten via borstkanker.nl ongehinderd kunnen meelezen. Maar ik wil niet dat iedereen dit verhaal aan mijn persoon kan koppelen, zoals vage werkrelaties, mensen van vroeger met wie ik niets meer te maken heb, personen die ik nu niet eens kan bedenken. Vandaar de anonimiteit.
Ik heb toevallig nog wel een leuke, herkenbare foto van de laatste chemo. Niks engs aan, het infuus staat er niet eens op. Zien? Stuur even een mailtje naar berichtvanginger@gmail.com. Dan stuur ik je in het vervolg misschien ook nog eens leuke foto's door. En heb ik weer even een beeld van een paar van die 159 pageviewers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten