zaterdag 24 augustus 2013

Vakantiespecial: Terug

Het zit erop. Met drie treinen zijn we terug naar huis gereisd. Bij thuiskomst stond op tafel een bosje zonnebloemen van de buren. Kaartjes van vrienden en kennissen bij de post, tijdens het boodschappen doen weer een paar wijkgenoten gesproken. Het normale leven begint weer, zeg je dan. Terug tot de orde van de dag. Morgen nog een fitte dag, en dan mag ik weer kuren, als het doorgaat. Als het níet doorgaat, omdat mijn bloedwaarden misschien niet goed zijn, dan ben ik héél blij dat ik daarvoor niet eerder van vakantie ben teruggekomen. En als het wel doorgaat, waar ik vanuitga, dan hoop ik dat er nog genoeg overblijft van de voldoening die ik nu voel. We hebben het gedaan! Het lijstje met ziekenhuizen en het medisch paspoort, die steeds in mijn stuurtas zaten, heb ik niet nodig gehad. We hebben alle kilometers met zijn vieren kunnen maken, we hebben mooie ervaringen opgedaan en we hebben het gezellig gehad, met elkaar en met familie. Meer heb ik niet nodig op vakantie. Het is goed zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten