zondag 25 augustus 2013

Ik ben er klaar voor

Het wordt al bijna een routine. De ochtend voor vertrek naar het ziekenhuis de eerste pil innemen. Yogabroek aan, want die zit het lekkerst. Warme poncho mee ter compensatie van de cold cap. iPad mee, want er is free wifi in het ziekenhuis, waar ik meestal weinig mee doe. En heen met de vouwfiets, terug met de auto. Het verschil is dat het morgen maandag is in plaats van vrijdag en dat ik pas op de ochtend zelf wordt geprikt voor mijn bloedwaarden. Ik ben benieuwd.
Volgens het behandelplan wordt het de laatste sessie in een serie van vier. Hierna volgt een serie van twaalf wekelijkse behandelingen. Daar hoop ik morgen meer over te horen.
Nu is de vakantie echt voorbij. Mijn lichaam moet weer aan het werk. Ik zie er iets meer tegenop dan anders. Het verschil tussen vakantie vieren en plat moeten door de chemo is wel erg groot. Maar ik vertrouw erop dat mijn lijf het weer aankan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten