vrijdag 2 augustus 2013

Derde shot

Hier weer een bericht vanaf de bank. Het is hier is koeler dan in de hangmat. Het derde shot zit erin. Het lijkt iets harder aan te komen dit keer. Het kan ook de warmte zijn. Of niet, want al in de relaxstoel, waar de temperatuur normaal was, voelde ik het in mijn hoofd. Lezen lukte niet, dus ik heb de stoel maar achterover gezet en wat liggen luieren. Jane en César kwamen nog even langs. Jane komt er graag om te zien wat de verpleegkundigen doen en om te lezen in de Happinez of Yoga Magazine. César had het er wel snel gezien, en ik was ook niet zo gezellig. Ik was de cold cap al drie kwartier zat, toen die om kwart voor twee eindelijk af mocht. Met de leenauto reed Rocky me naar huis. Ik ben wattig, tegen duizelig aan, zwaar hoofd. Ik heb net geslapen, dat was fijn. Geen maagproblemen. Ik houd me voorlopig maar rustig. Met vanavond een wandeling, als het wat is afgekoeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten