vrijdag 23 augustus 2013

Vakantiespecial: Laatste dag

Met een prachtige stranddag hebben we vandaag onze week in Zeeland afgesloten. Onder een stralende zon konden we afscheid nemen van strand en zee en van het paviljoen. We kregen nog bezoek van mijn zus en zwager, die op doorreis waren naar Zeeuws Vlaanderen. Het leverde César een hardwerkende hulp op bij het graven in het zand en Jane en mij een ritje met de cabrio. En natuurlijk veel gezelligheid. Ik vergat zelfs een foto te maken. Dan maar deze laatste foto van het uitzicht bij avond.
Morgen gaat het regenen. Dat wordt een nat tochtje naar Middelburg, maar de rest doen we dit keer met de trein. Wat we in vijf dag-etappes hebben gefietst, reizen we in een paar uur weer terug. We waren 13 dagen weg, maar het lijkt veel langer. Ik ben ontzettend blij dat alles zo goed is gegaan en dat ik zoveel heb kunnen genieten. Daar kan ik nog lang op terugkijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten