zaterdag 3 augustus 2013

Actief uitrusten

Het gaat goed. Gisteren hielp een wandelingetje om beroerdheid te verdrijven, dus vandaag heb ik rusten steeds afgewisseld met actief zijn: boodschapje doen, wat schoonmaakwerk, de was ophangen. En dat gaat goed. Nu weer bank, terwijl Rocky kookt.
De spuit Neulasta zit er ook weer in, ter bevordering van de aanmaak van witte bloedcellen. Dit keer heb ik het laten doen door de verpleegkundige, die thuis langskwam. Rocky deed het de vorige keer prima, maar ik vind dat ze voor dat geld wel een verpleegkundige mogen laten komen. Het argument dat ik het tijdstip zelf zou kunnen bepalen, speelt voor mij geen rol. Of de bijwerkingen nu om negen uur 's avonds beginnen of om twaalf uur 's nachts, dat maakt me niet uit. Ik ben er sowieso wel weer een paar dagen zoet mee, met de grieperigheid.
Dit is een dag twee zoals ik hem herken van de vorige keren. Zo kan ik het hebben. En ik weet nu dat het ook werkt, dat scheelt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten