dinsdag 31 december 2013

Aftellen

Nu het oude jaar bijna ten einde is, kijk ik veel terug naar de voorbije periode. Dat komt ook doordat oude bekenden juist nu even langskomen of bellen, zodat alle recente ontwikkelingen weer een keer de revue passeren. Het leek vooraf een lange periode, maar het halfjaar van chemo's lijkt nu voorbij gevlógen. Dat ik lichamelijk verbazend snel opknap, versterkt dat gevoel nog. Wat ik in het najaar in een week aan kracht verloor, komt er nu in een dag weer bij. Ik slaap er wel negen uur per nacht voor, maar die tijd heb ik nu ook.
Het is een tijd van terugkijken en vooruitblikken. 2014 kan alleen maar beter worden. 2014 wordt het jaar waarin alles weer kan worden zoals het was. Waarin ik weer ga werken. Ik kan het me nu nog niet voorstellen, maar dat hoeft ook niet. Eerst die operatie maar eens, daarna gaat het nieuwe jaar pas echt van start voor mij.

En wat Ginger betreft: geen bericht, goed bericht. Ik word nogal in beslag genomen door het genieten van mijn nieuwe energie. Het volgende bericht van Ginger verschijnt in ieder geval op 3 januari. Prettige jaarwisseling!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten