vrijdag 20 december 2013

Superavond

Nog niet helemaal bijgekomen van het goede nieuws en overmoedig met mijn nieuwe dosis energie toog ik vandaag met trein en bus naar het groene hart voor een Sint/Kerstviering met mijn lotgenoten van MetRobbin. De kankerwijven, zoals vriendin E ons noemde. Met haar kocht ik vanmorgen in de stad drie cadeautjes om 's avonds een dobbelspel te kunnen spelen. Ik zocht in een kookwinkel een koekvorm in de vorm van borsten. E hield een hartvorm omhoog. "Als jullie nou hartpatiënt waren, dan was je klaar!" Zo ging het de hele dag door. Ook mijn lotgenoten zelf kunnen er wat van. Een jonge vrouw die haar beide borsten laat amputeren kreeg een 'gouden' borstentrofee. "Ha, ik heb mijn nieuwe tieten al!" We hebben wat afgelachen - zonder een druppel alcohol - en het verbaasde me dat ik de enige was die om half negen aftaaide. Het is voor het eerst sinds weken dat ik het zo laat maak. Maar ik heb ook lang niet zo'n leuke avond gehad.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten