zondag 15 december 2013

Twee stappen vooruit

Zo kan het ook, een heel weekend leuke dingen doen en nog energie overhouden. Om onze eerste huwelijksverjaardag te vieren, vertrokken we gisteren met de trein naar Haarlem. De afgelopen weken was een reis per openbaar vervoer al tamelijk belastend, maar dit keer viel het mee, ook omdat mijn echtgenoot niet aarzelde om mijn rolkoffer over te nemen bij het geringste obstakel. Vervolgens was het fietsen naar de sauna, waar we een halve middag en bijna een hele avond doorbrachten. Het beviel uitstekend, van saunabad tot dompelbad tot zwembad. Het allerheetste saunabad verving ik door een halfuurtje bankliggen. Eenmaal in ons appartement was ik moe, maar daar sliep ik wel heerlijk op.
Vandaag wilden we de duinen nog wel even zien. Het werd een pittige fietstocht door de Kennemerduinen met tegenwind naar Parnassia aan Zee. Eindelijk werd ik weer eens lékker moe, waar je bij een kopje koffie van kunt uitrusten om weer met frisse moed terug te kunnen fietsen en weer in de trein te stappen.
Ter afsluiting gingen we terug in onze woonplaats uit eten met de rest van het gezin, want ook met hen wilden we ons eerste huwelijksjubileum vieren. En ook dat feest kon ik lachend aan.
De overgang wordt wel groot, want er komt een week van onderzoeken en uitslagen aan. Om te beginnen morgen om twee uur een PET-scan in Meander Medisch Centrum in Amersfoort. Vóór zeven uur mag ik nog een licht ontbijt en daarna niets meer, dus dat wordt vroeg opstaan. En dan voor morgenavond alvast iets lekkers verzinnen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten