zondag 23 februari 2014

Jubelweek

Iedere dag geniet ik meer van mijn herwonnen krachten. Vandaag heb ik voor het eerst weer gerend. Korte stukjes en niet zo erg hard, maar wel in sporttenue. Begin november deed ik dat voor het laatst en toen versnoepte ik met een kort rondje al mijn energie voor een dag. Nu heb ik ervóór een verjaardagsvisite afgelegd en playmobil op Marktplaats gezet en erna gekookt. En nog steeds loopt het motortje. Vroeger vond ik dat heel normaal, nu ben ik euforisch. Dit was de beste week sinds tijden, maar het voelt als de beste week ooit. Nu pas ervaar ik wat een 'normale' hoeveelheid energie en kracht met me doet. Het weekend met zijn vijven was zó gezellig! Mama hoeft niet uit te rusten, Mama is niet overbelast, Mama geniet juist van de bedrijvigheid in huis. Mama kan weer tegen een stootje.
Morgen begint het bestralingsrooster. Iedere werkdag tot en met 11 april ben ik ermee zoet. Morgen heb ik bovendien een afspraak met mijn oncoloog. Een volle medische dag. Ook daarvoor kan ik mijn nieuwe energie goed gebruiken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten