dinsdag 18 februari 2014

Frisse start

De krokussen dienden zich vandaag aan tijdens een fietstocht naar de opdrachtgever voor wie ik over drie weken ga werken. Het wordt een nieuwe start na een periode van vijf maanden arbeidsongeschiktheid. Ik moet het iedere keer weer narekenen, zo ongelofelijk lang klinkt het. En nu het iedere week beter gaat, zie ik het steeds meer zitten. Ik ben alleen wat eerder moe, maar op tijd naar bed gaan helpt al genoeg.
Eerst nog een week school- en ziekenhuisvakantie, zonder vroeg opstaan en met veel tijd. Vandaag was een historische dag voor César. Hij besloot al zijn playmobil op Marktplaats te gaan verkopen. Ik help hem graag in deze ontwikkeling van kind naar puber, dus we zijn een middag bezig geweest om sets bij elkaar te zoeken. Het project overstijgt de krokusvakantie, maar tegen de tijd dat ik ga werken zal de speelhoek in de huiskamer vrij van playmobil zijn en staat er een kamerpalm. Voor César gaat hopelijk het geld binnenstromen om nieuwe wensen in vervulling te laten gaan. Zo maakt ook hij een frisse start dit voorjaar.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten