maandag 28 april 2014

Even wifi

Ginger is deze week ver van huis en ver van wifi. Nu even bij de rodelbahn in Gutach mét wifi. Het is koud, bewolkt en nat, maar de rodelbahn is gewoon open. We hebben het goed, ondanks de wolken. Na de lange reis waren we de auto goed zat. Daarom hebben we gisteren een wandeling vanuit huis gemaakt. Het huis is tegen een berg aan gebouwd, dus we zitten meteen al in een mooi gebied. We zijn op de Schloßfelsen geklauterd en hebben mooie uitzichten op de vallei bewonderd.
De patiënt Ginger is geloof ik thuisgebleven. Middagdutjes sla ik over. Ik ga tegen etenstijd even liggen en ik slaap 's morgens uit. Gisteren was ik voor het eerst in twee maanden mijn dagelijkse pil vergeten te nemen bij het ontbijt. En de eigenares van het huis, die we één keer per jaar zien, vroeg me bij aankomst bezorgd waarom ik mijn haar kort had. Op die vraag was ik niet voorbereid. Ik heb een smoes verzonnen. Ik vertel het later wel. Of niet. Het ligt toch achter me. Daarom stuur ik deze week ook geen lange blogs de wereld in. Als ik wifi tegenkom wordt het af en toe een foto. En anders blijft het even stil.





1 opmerking: