zaterdag 3 mei 2014

Koud, nat en actief

Het weer zat niet mee, maar in de regen mountainbiken kan ook. En wandelen tussen de sneeuwvelden in de mist op de top van de Feldberg heeft ook wel wat, volgens Rocky, al had ik liever het uitzicht op de Alpen bewonderd. De eigenares vond het zo sneu voor ons dat ze ons een paar dagen extra verblijf heeft aangeboden, maar vanmorgen werden we alweer wakker met een dik wolkendek boven de bergen. We vertrokken in de regen en reden het mooie weer tegemoet. Vanavond logeren we op een boerderij bij een gastvrije collega en haar man. Gisteren is er een geitje geboren en er wordt wat afgeknuffeld!
Ik ben deze week verder hersteld, ik heb met alles meegedaan, heb vooral uitgerust door actief te zijn. Dat geeft me het gevoel dat alles weer normaal is. Morgen gaan we naar huis. Ik hoop het gevoel vast te houden, want er komt wel een maand aan. De maand van 'een jaar later' en de maand van mijn laatste behandeling, wervelbestraling. Ik denk dat ik er genoeg kracht voor heb opgedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten