donderdag 17 juli 2014

Vakantie-APK

Vandaag heeft César vakantie gekregen, Jane en Tarzan waren al een paar dagen aan het freewheelen en met dit warme weer houd ik me ook vrij rustig. Alleen Rocky werkt dapper nog twee weken door, voordat we met het hele gezin op vakantie gaan. Helaas is aan mijn dokterscontacten nog geen einde gekomen. Dokter D van het VUmc vond het blijkbaar nodig mij voor mijn vakantie nog een keer door te lichten, want aanstaande maandag heb ik alweer een afspraak voor een mri-scan voor een check van mijn volledige wervelkolom. Een week later belt dokter D me voor de uitslag. Dan is het pas echt klaar en kan de vakantie losbarsten.
Gisteren was ik bij chirurg dokter B. Ze vroeg hoe het ging. Ik vertelde over de moeheid. Ze vroeg of ik er wat aan deed. Sporten, yoga, meditatie? Sporten wel, yoga en meditatie nog niet. Het is iets om te proberen. Ze onderzocht mijn klieren en borsten en vond geen afwijkingen. Het enige merkwaardige is dat mijn rechterborst groter wordt. Wie had dat gedacht? De oorzaak is vocht. Dokter B raadde me aan om weer met fysiotherapie te beginnen, dus daar heb ik me weer voor aangemeld. Volgende week kan ik al beginnen. Voor borstonderzoek hoef ik pas in januari weer terug te komen. Lekker ver weg.
Ondertussen probeer ik een manier te vinden om met weinig energie tevreden te zijn. Vroeg opstaan hoeft vanaf morgen niet meer. Misschien gaat dat me helpen. Rustig aan maar. Het is vakantietijd. Ik moet alleen mijn keuringsbewijs nog even afwachten.

Volgende week donderdag vertrek ik naar Parijs met Jane. Een goede aanleiding om weer eens een paar fotobericht van Ginger te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten